Тут ми будемо ділитися з вами корисною інформацією, новинами та порадами про те, що обов'язково потрібно знати при замовленні послуг з експедирування вантажів
Успішний результат продемонстрований незважаючи на те, що в цілому липень був місяцем з найменшою кількістю суднозаходів з початку 2021 року. ДП “Одеський морський торговельний порт” вперше за 6 місяців 2021 року одержав прибуток – за підсумками роботи в липні отримано позитивний фінансовий результат від господарської діяльності на рівні 1,3 млн грн. “Серед причин – введення..
Читати даліЕкспортний потенціал України в новому сезоні: який він? Хто купував українську пшеницю в липні? Вашій увазі аналітичний огляд поточної ситуації на ринку експорту пшениці в Україні та світі. В Україні поступово просувається прибирання нового врожаю пшениці. Згідно з оцінками Міністерства аграрної політики, пшениця в Україні зібрана з більш ніж 30% посівних площ, а загальний вал..
Читати даліВперше за 15 років перевалка зерна в Україні серйозно скоротилися – з 53.7 млн. Тонн в 2019 році до 47.2 млн. Тонн в 2020-м – приблизно на 12%. Україна є восьмим у світі виробником пшениці (25.5 млн. Тонн пшениці в 2020 році) і входить в число світових лідерів по зерновому експорту. Зростання перевалки зерна в..
Читати даліКонцесія Херсонського торгового порту, тривала вже більше ніж на півтора року, кидає тінь на ініціативу концесійного співробітництва держави і приватного сектора. Нагадаємо, що ще в січні 2020 року компанія «рісоля-Херсон» перемогла в конкурсі на концесію Херсонського торгового порту. Наступні судові тяжби закінчилися 12 травня 2020 року, коли Верховний Суд України скасував постанову Шостого апеляційного адміністративного..
Читати даліЗ показником в 5,3 мільйона тонн порт Чорноморськ в Одеській області зараз займає перше місце по перевалці зернових вантажів. Порти Південного і Одеси – на третьому і четвертому місці. Адміністрація морських портів України повідомляє, що вже йде активна перевалка зернових вантажів нового врожаю. І в цій справі лідирує порт Чорноморськ в Одеській області, де за..
Читати даліДивно бачіти на стільки нерозвинену систему річкового пасажирського транспорту в країні, де є цілих три судноплавні річки, дві з яких – Дніпро і Дунай – входять в число п’яти найбільших на континенті. Головна причина – в неконкурентною вартості річкових транспортних послуг. Як і у випадку з авіацією, логістичні можливості річки обмежені річковими портами і причалами…
Читати даліМи в Clean Sea підбили підсумки маркетингового року 2020/21 і оцінили, на кого з імпортерів варто орієнтуватися Україні, що вигідніше експортеру – пшениця або кукурудза, та й в цілому – чим може здивувати наступний експортний сезон. Не тільки в Україні, але й у всьому світі 2020/21 МР виявився дуже нестандартним, в порівнянні з багатьма іншими..
Читати даліСтавки фрахту б’ють всі рекорди: в кінці червня за контейнеровози місткістю від 2,8 тис. До 5 тис. TEU просили шестизначні цифри. Ми спробували розібратися, через що виросли ставки фрахту, чому найближчим часом вони не знизяться і чого чекати споживачам. Що відбувається? На початку червня 15-річний контейнеровоз «S Santiago» місткістю 5 тис. TEU був зафрахтований..
Читати даліШановні портовики, від компанії Clean Sea хочемо привітати вас з Днем працівників морського і річкового флоту! Морський і річковий флот в Україні займає одну з передових ролей в розвитку української економіки, а порти Чорного Моря – двигун економіки! Ми, в компанії Clean Sea вітаємо всіх працівників портової галузі та побажати вам міцного здоров’я,..
Читати даліДавайте оцінимо поточну ситуацію на ринку зернових в європейському регіоні і проаналізуємо, хто може зацікавитися українським зерном, а хто – конкурувати з нами за експортерів. Разом з Туреччиною, особливу увагу привертає Алжир, де через посушливі умови обсяги врожаю зернових можуть впасти на 35-40%. Це змушує місцевий уряд посилити імпорт; на недавньому тендері вже закупили 480..
Читати далі