UA
EN RU
замовити дзвінок

Скільки коштує опіум для РоРо перевезень?

Про зростання ставок. Зараз ситуація сильно нагадує, коли в автобусі залишається останнє місце і останні два пасажира за нього торгуються до останнього долара, тільки б виїхати. При цьому пасажири всього два, але виїхати вони так хочуть, що роздувають ціни в космічний космос.
Зростання ставок на контейнери породив ажіотаж на інших видах перевезень. 40-футовий контейнер – це 20-22 тис дол з Китаю в Україну.
Корея – фрахт близько 15 тис за 40 ‘контейнер. І це без ПРР, закріплення / розкріплення і т.п. Для ринку старих машин це за гранню добра і зла. При вартості корейських машин 4-5 тис – перевезення в контейнерах зрівнялася з вартістю авто, і такий імпорт позбавлений сенсу: дешевше з Європи везти.
На ринку РоРо перевезень – хаос і анархія. Клайн – забукированного-перебукірован. Корея худо-бідно їде, але рази з другого-третього. Тобто, ти букіруешься на судно, але можеш виїхати тільки на наступному, або через одне.
Масове виробництво машин, які продовжували купувати під час ковіда, але не виробляли, – зараз починає наздоганяти, створюючи колапс вже в РоРо перевезеннях.
Потрібно розуміти, що РоРо ринок заточений під роботу з брендами, а не дрібними і середніми клієнтами. Тобто, клієнт з лотом аж в 50 машин до перевезення (або 300, або 500) – це, звичайно, клієнт, але його ніколи не поставлять в пріоритет. Бренди роблять тендери, за якими підписуються на рік з перевізниками. Обсяги великі, але лінії за них борються, оскільки кількість таких великих клієнтів обмежена, і лініях доводиться сильно порухатися за ціною в ході цієї конкуренції
Сам процес підтвердження навантаження на судно – зразок бардачний. Раптово виявляється, що коханому Рено, Пежо або Тойоті потрібно додатково завантажити +200 машин. І лінія скасовує букінг дрібних клієнтів (той самий раз або два, коли ви не поринете на підтверджене судно). А буває навпаки: спочатку плюс 200, а потім все змінилося і відмінилися не тільки ці, а ще 100-200 машин. І ось перед кожним виходом судна з Азії, люди з сивим волоссям (іншого кольору не може бути при такій роботі) в черговий раз все переграють.
Судів на азіатських сервісах РоРо катастрофічно не вистачає. Традиційні РоРо перевізники, такі як Клайн, Хоег, Вільхемсен (хто не зіллється з Еукором оконочательно), NYK, MOL, Hyndai Glovis, кажуть: 1) місць немає; 2) кожному не вистачає 2-5 додаткових суднозаходів в місяць, щоб вивезти з Китаю хоча б вже законтрактовані об’єми. Дефіцит такий, що з’являються нові перевізники. CIG shipping з сервісом з Інчеон (Південна Корея) на Європу і в Чорноморськ через Пірей. Або навіть традиційний європейський перевізник Neptune Lines відкриває свою лінію Шанхай-Пірей, при тому що за рамки Європи ніколи рейсів не робив. До слова, цей прямий сервіс повинен зробити перший вихід з Шанхая в кінці вересня. Уже повний, і на жовтень теж повний.
Ставки РоРо з Китаю продовжили зростання слідом за контейнерними. І, якщо раніше вони були близько $ 2500 за седан, то зараз підтягуються в район $ 4500, що все одно трохи дешевше ніж контейнери. Корея поки тримається в межах $ 1500 за седан.
Таку ж ситуацію, в принципі, можна спостерігати в інших сферах, суміжних з морськими контейнерними перевезеннями – авіа та ж / д. Вони так само підтяглися вгору: так, щоб бути дешевше моря, але все одно дорожче ніж раніше.
Гарячі голови хотіли б зафрахтувати своє РоРо судно, але тайм чартерні ставки там теж злетіли вгору. При цьому судновласники хочуть підписання чартеру на 3 роки, за високою ставкою як зараз, ага. І немає, якщо відкрити BVI, підписати чартер на три роки, а потім втратити компанію, коли музика стихне, – вийде. Ваше «роги і копита» ніхто не буде сприймати всерйоз.
Потрібно сказати, що РоРо перевізники проморгали спалах. Фрахтовать суду потрібно було ще восени, коли ставки на контейнери вийшли на стабільно високий рівень. А зараз ринок затиснутий і розширення потужностей так само пригнічений, як і у контейнерщіков.

10.06.2022 Засновник компанії LLC Clean Sea взяв учать у Зерновій конференції у місті Будапешт

Угорщина є серйозною економічною країною в ЄС, найважливішою річкою країни Дунай є важливою сполучною ланкою в товарообігу між Сходом і Заходом.    Завдяки біржі Сечені нам вдалося відвідати захід, який віддає належне ринку Південно-Східної Азії.    Цього року KS Agrar, Donausoja та Südwestdeutsche Warenbörsen e.V.  ми подумали, як ми можемо підтримати середні агрокомпанії в Україні. ..

02.06.2022 Засновник компанії LLC Clean Sea Юрій Печерський відвідав аграрну конференцію у Польші Polish Grain Day.

Засновник компанії LLC Clean Sea Юрій Печерський відвідав аграрну конференцію у Польші Polish Grain Day. Зараз час, коли потрібно шукати нові логістичні можливості для ескпорту української продукції. Ми готовити надавати логістичні маршрути щодо експорту української сільсько-господарської продукції через термінали і порти Польші, Румунії і Угорщини. Будемо ради допомоги українській економіці у цей непростий час.

Дякую за заявку!
Наш менеджер зв'яжеться з Вами найближчим часом!
Залиште заявку і ми зв'яжемось з Вами
Залиште заявку і ми зв'яжемось з Вами