EN
UA RU
Request a call

Історія Чорноморського пароплавства

Історія Чорноморського морського пароплавства налічує більше, ніж півтора століття, проте останні десятиліття ЧМП існує хіба що номінально.

На момент розпаду СРСР в складі ЧМП знаходилося не менше 234 суден. Практично всі їх Україна втратила вже в перші роки своєї незалежності.
У 1992 році Укрморфлот дозволили «міняти прапори і закладати суду для отримання кредитів». Це стало початком кінця ЧМП.

До кінця 1992 роки перш прибуткове підприємство залізло в борги на 170 мільйонів доларів США. Тоді ще прем’єр-міністр Леонід Кучма запропонував почати розпродаж суден офшорним компаніям для підтримки фінансового сальдо.

До 2004 року в пароплавстві залишилося 6 судів і 17 непогашених кредитів загальною сумою на 11 мільйонів доларів. Збитки компанії за 2005 рік склали понад півмільярда доларів.

Сьогодні нейтральний фінансовий бюджет ЧМП підтримується виключно за рахунок платників податків, а перспективи відродження колись величного і багатого флоту прямують до нуля.

16.11.2021 CLEAN SEA LLC – генеральний агент BELGICA у порту призначення Одеса

CLEAN SEA LLC – Генеральний агент т/х BELGICA у порту Зебрюгге, під час транзиту через протоки Босфор та Дарданелли та, нарешті, у порту призначення Одеса. Ми спокійно та ефективно візьмемо на себе всі повсякденні рутинні завдання на т/х Belgica 24 години на добу та 7 днів на тиждень. Ми подбаємо про негайне оформлення необхідних матеріалів,..

18.08.2021 Nika-Tera handled 3.5 million tons of cargo

The Nika-Tera port handled 3.5 million tons of cargo and handled 227 vessels. Such indicators were recorded for 7 months of 2021. The main positions remain: * cereals, legumes, oilseeds and products of their processing – 1 million 798 thousand tons (51% of the total transshipment volume); * open storage bulk cargo – 1 million..

Thank you for your application!
Our manager will contact you soon!
Leave a request and we'll contact you